Nieuwe foto’s + dagboekverslag bosklassen

Wil je alle foto’s zien van de bosklassen? Klik dan op deze link!

Dag 1
Dag lief dagboek van  me,
toen  de tassen in de bussen zaten, hadden we gezwaaid naar de ouders.
Kreeg ik de kriebels in mijn buik.
Ik vond het super spannend.
We zijn het gebouw gaan verkennen en ook het domein, tof hé.
Ik ben benieuwd wat we morgen gaan doen.
Slaap lekker, lief dagboek van me.
EEV
 
Dag 2
Vandaag was het een superleuke dag.
‘s Nachts konden  sommigen moeilijk slapen maar het lukte wel.
We  hebben vandaag ook nog 3 uren gestapt met de gids.
En als avondeten kregen we frietjes.
Het was een superleuke dag!
GULSUM
 
Dag 3
Het was supertof.
We zijn naar het zwembad en de toeristentoren geweest,
Het was echt hoog,  maar wel tof.
Spijtig dat het regende, maar dat was niet zo erg.
Normaal speelden we ook avondspel, maar dat ging niet door omdat het regende.
NANOUK
  
 

Geef een reactie

