Afscheidswoordje directeur Peter

Beste allemaal,

Zoals u misschien reeds kon lezen op de website van onze school, geef ik om persoonlijke redenen mijn loopbaan een nieuwe wending en word ik directeur in een andere school.

Ik wil echter niet zomaar  geruisloos verdwijnen zonder u allen eerst nog eens dag te zeggen.

Vooreerst wil ik alle kinderen danken voor de mooie tijden die ik met hen mocht beleven.  Een lieve glimlach, een vriendelijk woord van jullie deed altijd plezier en maakte het meer dan waard jullie directeur te zijn.  Blijf de waarden en normen die jullie in Sancta Maria van de juffen en de meesters leren, bewaren en koesteren. Het ga jullie allemaal goed en ik zal jullie missen!!!

Ook wil ik het schoolbestuur, het oudercomité en de schoolraad danken voor de kansen die ik kreeg.  Om goed onderwijs te geven moet je met velen zijn die er samen voor gaan. Op Sancta Maria is er zeker de wil om dit te verwezenlijken!

Tenslotte neem ik afscheid van mijn lieve collega’s. Jullie steun en waardering betekende veel meer voor mij dan dat je in een paar woorden kan uitdrukken.  Samen zijn we er steeds voor gegaan om het voor “onze” kinderen zo goed mogelijk te doen. Samen keken we op geen inspanning om ons doel te bereiken zoals het zo mooi vermeld staat in de slogan van onze school: “een school met een hart voor elk kind”. Er wacht Sancta Maria een mooie toekomst. Met zo’n team kan dit niet anders.

Ik hoop jullie allen zeker nog eens op één of andere activiteit op Sancta Maria terug te zien!

Vriendelijke groeten,
Directeur Peter

Geef een reactie

